måndag 15 november 2010

Sweet monday!

TJATJA BLOGGEN! Idag varte skola i Sveg. kul som vanligt.
Kom hem, diskade undan saker från 4 pers inkl en jävla massa mer! Hahah fett jobbigt :D
Tog bussen vid 5 till Hede med mina kära klassmates för vi skulle ju kolla på Halv Åtta Hos Mig som min mor medverkar i denna veckan!! Final dagen på torsdagen är hos henne tycker alla borde se :D
Så tittade på det med isa,lisa,matilda,sara,coffe & emil!! Måste ju ba säga att min mamma är rätt störd ibland va - ja gillar inte söta förrätter, bara söta pojkar! HAHA, lol. Och att hon gymmar är en myt ;) hon gymmar typ 1 gång i månaden haha! DOCK så är hon inte ALLS så fet som hon såg ut !!!:O:OOO jävla tv lägger på 10kilo haha stackare, sen låter hon inte alls sådär :S fett skumt. menmen, kommer bli en bra vecka iaf!

Är sjukt super taggad på helgen nu näre blir Winter jam! YEAH FUCKERS! JAG OCH KARIN SKA RÖJA STOCKHOLM JÄVLAR vill ja lova!

Inatt ska ja nana hos lisa så nu ska vi lägga oss till filmen "Donnie Darko" där min favorit låt är med i, Gary Jules- Mad world!

Veckans låttips!! Looptroop rockers - on repeat, FETING BRA!
 PEEEAAACCCEEE BBBRRROOOOS AND HOOOEESSS!
snön bvörjar lägga sig bra i härjedalen nu fyfan !! sjukt gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar