torsdag 18 november 2010

eehh... Yo

Orka lixom inte blogga igår. Ända som hände var att ja jogga ca 4km i 15minus för jag blev lite smått arg av en sak. menmen, sen tittade jag på mamma i Halv Åtta Hos mig igen! FETT KUL! Under den tiden sällskapade emil mig !

Idag var ja hemma från skolan för ja mådde såå satans dåligt imorse... Blev bättre me dagen. Inte hänt något speciellt alls... Ba vart så sjukt seg. Åkte en sväng till Hede me emil carlsson för o göra en sak... bilen höll på o dö !! Inte alls bra :D börja lukta skumt jävlar.. tur att den inte dog;) Tittade på mamma ikväll igen mä emil. Hahahah dör varje gång... Imorgon blir det BÄST eftersom det är final dagen hemma hos henne:D haha så jävla kul de ska bli! menmen.


(TILL SALU, buda !! köptes för 2lax!!!)
Har jag ångest. Vill inte ha min Salomon längre, ångrar mej som fään... Så hittade denna på Freeride.se. Vad tycks ??
ful / fin ?
Menmen... Nu äre ba 1dag kvar till Winter Jam... Åh fy helvette va taggad man kan va ! Kommer bli sinnes galet grymt med Karin! VAD som helst kan hända.. Förra året kom man in på Vipen med snowboard åkaren Roope Tonteri, undra va som händer iår?;)... ha ha ha. Ska dock inte va lika hyper som förra året... Pinsamt:) haha!

Hoppas på att min fina Cashwear tröja kommer imorgon på posten! då blir jag VÄLDIGT GLAD =)

Puss o godnatt.....

1 kommentar: