fredag 19 november 2010

hey my friends :D

IDAG.... Har ja varit i skolan i Sveg! Dock mått halv bra :S Men humöret är ändå alltid på topp!!:D eller vad säger ni klassen? Vem livar upp det varje dag? he he he...

Men dagens händelse:
Får spamm ringande hela morgonen, missade 5 samtal av "doltnummer"... Tänkte först ba lol förvånar mig inte om det är snuten... Men vad skulle de vilja mig liksom?...  Men iaf, får sedan reda på att polisen har ringt min SYSTER !! Bara för hennes telefon blivit stulen, (som hon inte ens visste om?) haha fail! För den har ju ALLTID legat i lådan sen hon köpte sin iphone.. ? Men som sagt på min avskeds fest vare ju en IDIOT som snodde den :) Rätt jävla åt dig tycker inte synd om dig för fem öre !! Jaja, frågan är ju ba vafan de vill mig? Kanske för jag hade festen och att det var "min" polare... eller åtminstånde jag som godkände att DEN personen fick komma in hos mig..
Whatever! Ett problem mindre:)

Idag HOPPADES jag på att få min och kevins Cashwear kläder på posten.... ICKE!! Blir så arg!! Hade ju jävla gärna velat ha min nya hoodiiee på WJ :'( Men får väl hålla ut yttligare.. SUCK !!

Menmen, jackan jag visade där nere var SÅLD !! Suck.. Dock hade ju ägaren en fet noomis jacka istället till salu :D:D BLEV SUPER SUGEN!! Måste få sålt min först, KÖÖÖP!!! 1000kr kan ja gå med på isnf:D:D och frakt!!:) Annars är ju wj ett bra tillfälle!

Är som sag iaf superjävla super taggad på stockholm nu! Halv sex går min väckarklocka igång.. (VAD GÖR JAG VAKEN ?!?!) Jo har ju nyss duschat:D kan ju inte lukta apa på bussen i 7 timmar häller;) haha!
Men de sämsta är att lilla Kevsan inte kommer iväg till sthlm också!!.. SUCK! Måste ja få vänta en till vecka för o få träffa dig?:( buhuhhu vill gosa me dig right now ju! sad face på det!

Menmen, dags att packa klart sin väska och sedan lägga sig....
lite bilder först!
Ekologiskt kaffe och kaffegrädde, FUCKING AWESOME!

Typ bästa maträtten. Makaroner,köttbullar & keldas brunsås!
godnatt och fred ut! om ca 12 timmar befinner jag och karin oss i sthlm!:)
PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar