måndag 22 november 2010

byebye sthlm! Cu next year!

Stockholm har varit super! Fått träffa min käre Karin Jonsson! SAKNAD! Men kan inte riktigt säga att själva Winter Jam va kul, klart, men själva eventet i sig var SJUKT mycket bättre förra året... Kanske var för vi gick in på vip-rummet för alla åkarna med snowboard proffset Roope Tonteri... ;)? Haha..  Dem hade även flyttat på självaste hoppet iår, tycker det stog mycket bättre förra året!! Menmen, snorungen Karin shoppade somvanligt på lördagen! Jag fick mig enbart köpt en begagnad Nomis jacka för 800 kr, BILLIGT plus den är najs! Slår väl inte årets nya modeller, men behöver inte nyaste!;) Bara ja kan ha någon annan jacka är SALOMONEN som fortfarande är till salu?... Köp för 1000? Den är ju som ny och sjukt bra!

Aja just nu är det SJUKT stökigt i min lya:S dax att lyfta på arslet och städa... *orka* ... =) menmen, det lönar sig sen ändå!
Saknar även kevin !! Så längtar redan till nästa helg då blire Östersuund fuckers:)

Fick även min&kevins cashwear tröja idag!! Bild l8er:D

Tummen upp som vanligt!

Jag och Karin!

Frans Nilsson och jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar