fredag 12 november 2010

snowboooardiiing:D


IDAG har varit en händelserik dag!
Börja med att jag tog fel på buss tiden...så då missa vi den 07:20, och vänta på skjussen istället. Blev körda till där va man köpte liftkorten och fixade det. Så hade vi ju ingen skjuss ner till skalspass sidan. Så vi skulle ju gå=) Gick ju fiiinemang, var dock en lång gångväg, fick vandra en jävla pistmaskins väg! Så i början av skiten spruta de ju massa snööö... värsta massa snöö hihih var rätt najs. Kom fram efter ca 30 min..
DÅ ÄR LIFTJÄVELN STÄNGD pga "teknisktfel"... vilket sööög riktigt hårt! Så efter en timma eller mer kirrade vi skjuss TILLBAKA upp till andra sidan... där åkte vi en stund, i början sög det hårt! Backen där är inte speciellt rolig. Men klart vi åkte in på avstängda backen o shredda där:D hitta lite småroliga hopp som vi shredda! Så de vart kul :) Efter en stund tog tålamodet på mig & Isa slut... Så vi tog å åkte ner den där jävla pistvägen igen! FETT DRYGT! I hopp på att liftjäveln skulle va uppe... SÅ ÖPPNADES DEN PRECIS NÄR VI KOM :'D !!! HAPPIENESS WAS FOOOUND !!! Så då shredda vi Pers-Backen i skalet som är lätt den roligaste av alla om man bortser parken :D Sen vid halv fyra vare ju då hemgång! Så nu är jag själv i min lya igen :) ( De som medverkat mestadels under dagen var Isa, Lisa Coffe, sen Alfred och emil!
Vädret var heeelt okej :) Inte speciellt kallt men snöat hela dagen! Så jävla mycket snö överallt igen ! ME LOVE

Så nu har ja DISKAT efter mina kära klass kompisar (L) Så nuuu ska ja ta mig en feeet jävla varm dusch åså dra mig i soffan hela kvällen! Är super trött, ska ju till backen imorgon också, så måste vara uppvilad ;)
Imorgon kommer sköningen titti !! Så då blire åknign mä henne:D
Sen så kommer Kevsan och hans lilla gäng också! KOMMER BLI EN SUPER DAG IMORGON !!

Vad gör ni ikväll hemma då?:) Borås, PARTYTYYYY elle ?... nja mariedal cup ... IN my ass ja :)

haha!
PEACE my friends

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar