onsdag 24 november 2010

IM SO HAPPY!

jag och min fina vän i somras!
JAG ÄR SÅ LYCKLIG JUST NU!
I helgen får man KANSKE besök av fina Boråsare! Så som Jesper Tony & becca, Emilia återstår att fråga..
Men, att det ens kommer upp Boråsare gör mig så glad! Spec när det gäller becca som var senast jag såg! min lilla fina ängel vad ja saknar dig! Sen även dom otroligt goa grabbarna Tony och Jesper! So Awesome, ni är ju så crazy så vad kan bli tråkigt när man är med galningar som er?:D
Jag hoppas INNERLIGT att dessa filurer kommer.
Då blir jag VÄLDIGT glad <3

Och kommer dem inte... Så kommer inte helgen suga för de, för åker jag till min kevin och myser istället! Och åker bräda på Söndagen!:) Det snöar ju så sjukt mycket just nu så lär vara sjukt gött i backen!:)

Menmen, var tvungen att skriva ett natt inlägg.

Puss på alla fina människor där ute i världen, och kärlek till er som behöver den!

1 kommentar:

  1. Tack för snälla ord! Ramen är från ett program som heter Poladroid. Googla det så kan du ladda ner och börja göra egna :)

    SvaraRadera