onsdag 10 november 2010

hello blågen:D

Har inte haft dator på ca 3 veckor så de har vart rätt drygt att ORKA blogga från sin iphone!!.. men i måndags gick jag och hämtade ut ett stort paket som pappa hade kirrat:D A NEW COMPITURE !! fett awesome. Hatar att va inne på internet på telefonen, det är ändå inte riktigt samma grej som att surfa på datan.. endast dugligt!

Men som sagt var ju hemma på lovet! Träffade mina underbara och fina vänner! Dock vare tråkigt att va i Borås, eftersom Borås INTE är en speciellt rolig stad. Kan väl inte påstå att Vemdalen är så händelserikt. Men ändå så jävulskt skönt äre att bo här :)
Kom iaf hem på Torsdagen då ja besökte kevsan, på fredagen for ja hem till Vemdalen och det kändes UNDERBART! På lördagen åkte ja även bräda med kevsan och hans homies:D Det var sjukt kul! Träffade även på Erik Hansson och min lilla älskling Per Berglin i backen! Alltid lika kul att träffa dig ! Han o jag var ju tsm i en månad för ett tagsen... Eller?... haha! Kul att hela fb gick på det :)
På lördagen nattade kevin hos mig och på söndagen åkte vi bräda igen i Skalet! Var dock förjävla kallt så var inge kul o åka när man ba frööös hela tiden:P

Så började skolan i måndags, måndagar=sursveg! Fast tkr ja o min klass jämt har ganska roligt så sursveg är rätt kul:D eller a, vi har la alla insett att de är ja som pratar o skrattar hela tiden så de blir rätt livligt... Eller ;) hehe. Igår bakade vi pepparkakor i skolan !! ÄLSKA PEPPARKAKS DEG !! loooove ! Men mår ju somvanligt snor illa efteråt bara för man åt för mycket deg.. :) hehe!

Idag försov ja mig te skolan :( Skol bussen te hede går ju 07:45, gissa vem som vaknade 07:50 ? Ju tidigare ja lägger mig desto svårare har ja att komma upp.. Någon mer som har det så ?? Man önskar ju det vore tvärt om! Sen blir ja även tröttare i skolan om ja sovit för länge:S WHY IS THAT ?! menmen!

Lol på att ja skriver så mkt, cant help it! För lite uppdatering = mkt text:DD hoppas någon jävel orkar läsa iaf.. hehe. Är så sjukt taggad på dom kommande dagarna i härliga Härjedalen !! Imorgon blire sursveg med klassen, åså efteråt ååker vi några i klassen hem till mig i Vemdalen :D För att tagga åkning på fredagen ju !! Så då följer Coffe, Isa & Lisa med mig hem! Ska bli så sjukt kul ni är så goa :D (Resten av klassen också, men de följer ju inte med tyvärr:( )
Så de blir bräd åkning fre-sön! FUCKING AWESOME DUDE!!! Så jävla taggad!! Snowboard in my heart.

Idag äre CASHWEAR utförsäljning i Ulricehamn, slipper gå dit eftersom två snyggingar vid namn Emilia & Petra går dit o shoppar åt mig;) Hoppas jävlar att de lyckas roffa åt sig en Grå Ziphood åt mig! VILL HAAAA!! Förhopningsvis blire väl så :)

På lördag kommer även kevsan och hans gäng te backen, även Andreas Sjöbeck, Nator o Maybe Titti and Max will be there! kan inget mer än tagga ju !!:P wohoo!!

Aja livet i Vemdalen leker, jävligt hårt.

PEACE AND LOVE OCH TATUERADE BRUDAR !! /citat av Alex Heino, saknar dig min vän!

Tänkte slänga upp lite bilder efter min fina roman :)

BAKAAA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar