tisdag 2 november 2010

Himlen är oskyldigt blå!

Shoppade idag!! (Grått/Grönt boxer linne) Och ett par as fräna leggings som ja är kära i!! SRY(för jag köper likadana) och tack emilia viktorsson. Inte för du tipsa mig vart du köpt dem, tror inte ens vi gjorde de på samma ställe. Men, ändå. Dom är feta, och det var av dig ja såg dem först. Men iaf, allt från gina tricot !! Och så köpte ja strumpor med svalor på :D haha g33k varning.
HIMLEN ÄR OSKYLDIGT BLÅ
Igår var jag jenny&petra tikkanen & rebecca segersten på bio!
Vi såg "Himlen är oskyldigt blå". Måste bara säga att den var sjukt bra, den var grymt mysig :)

Idag har jag varit hos tandläkaren och spänt min bög-tandställning. Vet någon som kommer ha bög ont i någon dag igen och vara helt vansinnig. Jo jag (Y) Fast tror K**** kan få mitt humör på ändrat håll på torsdag:) *drog en kissie och gömde hans namn* ha ha ha..... Blir iaf även räls där nere imorgon! Men inte på alla tänder?.. wtf. fattar ignenting, åt helvette med den skiten !!
"Om nu gud fanns, varför i hela fridens namn gav han mig snea tänder?" Fuck you
Cee lo green - fuck you

fuckfuckfuckyoooou

Börjat mecka en ny lista. Gillar när folk subscribar mina listor :D
Party and bullshit
ba subba den !!


hihi. Nu ska jag till min älskling rebecca segersten, www.rebeccasegersten.blogg.se !!! En av jordens bästa brud.

MIN ÄLSKLING HAR ETT HJÄRTA AV SNÖ

Peace and love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar