torsdag 4 november 2010

Byebye

Idag såg jag Julia, Rebecca, Linus och anton på "due date" på bio. Den klassar nästan över baksmällan så jävla bra var den! Tror man hörde mitt skratt mest i salongen... Men , någon måste ju va värst kr ;)

Så ikv var min sista kväll med polarna! Sorgligt. Men ska bli riktigt skönt att få komma hem te Vemdalen igen!! Inget skrik på "stan", inga jävla bussar som passerar stup i kvarten. Inget fylle folk som går förbi.
Tro de eller ej. Skogen is the SHIT säger jag bara!

Så imorgon tar ja flyget o e framme i ösd kvart i ett. Sedan väntar en underbar Kevin i stan på mig. SAKNAD! Så de blir Lars Winnerbäck mys all night long :)
O sen på lördag ska vi åka lite bräda! Så jäkla underbart. Är så sjuuuukt taggad på
Få åka bräda så de e fan inte sant!
Livet leker just nu . O jag mår sjukt bra.
(dock fick ja räls nere idag, har så ont sså ja skulle kunna döda någon)



Godnatt o puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar