tisdag 30 november 2010

SJUK helg !

Helgen den var jävligt sjuk!
I lördags när ja kom hem från Östersund, drog hem, fixa lite etc, ringde carlsson, kolla va han gjorde, bad han komma fast det tog ju SÅKLART år innan han kom ;) sen så stack vi till Hede, hämtade Lisa Ericsson, och Christoffer Anderberg, mina kära klasskompisar!! Så bestämde vi oss för att åka till Mora & Tandådalen och supa! HAHA. Men så hittade vi inte någon mer chaufför o de sög. Men så åkte vi till mig i Vemdalen och hade gett upp dalarna, (klockan var 19:40 när vi lämna hede)..
Sen så ringer emil lund, o säger att polisen är i hede och att vi ska hämta honom? haha! Då bestämde vi helt plötsligt för att dra dit ner iaf :D så tio i tio lämnar vi vemdalen, så skulle carlsson koppla i sin stereo, bra där gick en säkring.. menmen
Korsningen i Sveg, DOG BIL FITTAN! Med många om och men lämnade vi den i Sveg... Fick låna en bil ?!?! Kom till Ljusdals kommun och sen var vi tvugna att vända eftersom vi helt plötsligt inte fick låna bil jäveln längre ?... ööh... jaha ja....
Denna kväll sluta med att vi kom hem halv fyra till mig i Vemdalen... Sååå mycket mer hände dessa åtta timmar men orkar inte riktigt få med mig allt!


Nu är jag iaf hos Isa i min klass och sov här från igår, för ja var så JÄVLA förbannad igår... Idag orkade ja inte gå till skolan för ja hade sån förbannad migrän hela natten och idag, hoppas inte mamma läser?...

Nu har jag iaf gjort en önskelista !!! Eftersom ja fyller roliga 17 bast den 14 december :D jarrrååå!!
någon utav skorna och carharrt jackan kommer jag få i vilket fall som helst eftersom jag behöver det här i kalla Vemdalen... var ju 26 minus imorse, yaaaahh!! Så JÄVLA skönt not.

Kan lika gärna väl önska mig ett par nya NEFF SOLGLAS ÖGON och ett par nya SKIDVANTAR eftersom jag lär ALDRIG få tillbaka mina nuvarande !! Blir så arg, hur svårt ska de va o skicka iväg ett par jävla saker?.... blir såååå aaarrrrrrggggg folk har så svårt att få tummen ur nuförtiden.
jaja

nu ska ja hoppa på Isa som ligger och sover!!

CIAO

taggar åre i helgen btw, yäääää!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar