onsdag 30 mars 2011

MA NEW CRIB!

Imorse försov vi oss.. (jag mamma och peder) Haha, för strömmen gick i hela byn inatt! (HAHA) Kul att jag var vaken då... Visste att klockorna inte skulle ringa, klart ja inte orka säga nått.. Slapp ju gå upp tidigt! haha.. Så kom iof bara 10 min sen till skolan men åkte bil & slapp åka fittskolbuss som äre värsta som finns!!! SCREW YAAA AALL KIDS! Nä skoja ba men ni är fett jobbiga!! Jaja så släppte dem av mig på skolan och så åkte dom och monterade upp möblerna!! Kommer bli riktigt nice i lägenheten:) Det som fattas är typ alla mina privatstuff, två st 90 sängar, (dubbelsäng ftw?!) soffa, tv, data... osv:) men här kommer lite pics på hur den ser ut!!




(bakom hyllan ska två sängar stå)




Ah nu vet ja inte hur man placerar bilderna så blir ju balle långt inlägg.. Nuuu äre ba att packa in sista skiten man har i Vemdalen så flyttas de över imorgon!! Hoppas på kunna bosätta mig där i veckan :) Trivs redan mega mycket i lägenheten!! Hoppas även på att få tapetcera om, massa skumma fläckar överallt är skit fult..

Wellwell, nu ska ja fördriva min tid på något annat sätt!
/BLESS!
Ni vet väl att ni kan följa mig på bloglovin?;)
Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar