måndag 14 mars 2011

MONDAY!

Skola as usual! Sveg as usual.. skolbuss en timma x2 as usual.. suger rätt hårt!!:)

Det jag hunnit göra sen ja kom hem från skolan vid fem tiden, är att ha tittat på Gossip Girl fram tills nu, börjar om från alla säsonger, älskar programet! SJUKT bra! Älskar Blair Waldorff's stil, så sjukt snyggt, hade föredragit själv om jag klätt mig tjejigt! hehe but now i dooont!

Insåg just även att ja behöver köpa tillbehör till min kamera!! Något jag absolut vill ha är en blixt, inte så farligt dyrt med 2000spänn för denna ändå
men det är stiiiilll much cash! Pengar som aldrig kommer finnas i mina händer... hehe. Gör åt pengar som gräääs så fort jag har det.. INTE OKEJ måste lära mig håshålla. But i caaant :'(
Fick låna min grannes blixt en gång, tog denna bilden på becca en gång, typ hösten 2009! Tiden går så jävla fort, kändes som igår.. Här var hon även blond:)
Sötis becca där! Saknar min lilla hoe veryveryverymuuuuchoooo! läs henne hära hon är värsta baben -> http://rebeccasegersten.blogg.se/

Nu ska jag försöka komma på något roligt att göra, och det skulle va?... Det är lite tråkigt här i vemdalen ibland, eller rättaresagt, JÄVLIGT tråkigt. Ibland vill ja bara ta första tåg/flyg/båt/flak hem. Saknar mina speciella stunder med mina underbara vänner. Det gör ont att vara så långt ifrån er. Jag VILL flytta hem, men jag vet själv att jag inte alls vill det... Ja vet inte. Det är jobbigt bara. Är så galet jävla sugen på ta sabbats ååååår, ja orkar inte skolan. Fucking hate it, vill ha ett jobb för en stund och tjäna pengar och göra roliga resor! SOUNDS SO MUCH BETTER THAN SCHOOL, SCHOOL CANT TEACH ME A SHIT! Okej de va typ töntigaste citatet ever för det är jävligt untrue.. men man tycker ju den är lite onödig bara... Vill bara gå i ide. Jag älskar vintern och snowboarding mer än allt, men man får vara sugen på sommar för de!

SESÅ , GE MIG PEACE AND LOVE 2011! Det kommer bli rent ut sagt magiskt!

Btw så ska jag min fina klass HR10 ha skidkurs imorgon! Haha:D kurs o kurs.. Chilla lite ba ;) De finns ju en film på min fb när ja försökte raila... helt värdelöst! Kan fan inte åka skidor längre, så ska bli kul att få åka slalom imorgon! Så på fredag blir de halva dagen snowboard & resten TELEMARK! Kill me??

AJA nu ska ja laga mat, lax o göra nån go saaauuuusss!!

BLESS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar