lördag 12 mars 2011

BLOGSPOT IS BACK!

Fattade nada på den andra även om den var najs. Blogspot är mysigaste så thats is!

Har som sagt inte uppdaterat på ett jäkla tag men har ju precis haft sportlov och det har jag tillbringat i ÅRE! Det har varit helt awesome! Dock kunde vädret har varit bättre, Åre är lite som borås.. Mulet, grått, regnit,slaskigt osv.. Men har ändå haft galet roligt. I Onsdags kväll var det night session tävling i Edsåsdalen! Drog dit med Jocke och Johanna, först körde vi in i byn Edsåsen... tills de började kännas rätt dött? Så vi vände... Hamnade i Trillevallen tills vi insåg att det faktiskt var rätt väg från början... var bara nån kilometer till... Aja, kommer till tävlingen, hinner anmäla oss och åka tre "tävlingsåk" som enbart bestod av att vi typ chillade parken o åkte igenom och kollade in, sen helt plötsligt var det final och vi var 5 tjejer så alla gick ju självklart vidare. Eeehhh, det var ju sloapstyle . Man kunde göra olika run då men mitt första såg ut såhär "fs-bs på en "rainbow" box elle va man nu kallar de.. Sen första hoppet bara en tweakad jävla nosegrab fick nigga mycket air så var landningen sämst, landa asset o fortsatte mot nästa hopp som ja knappt hade fart till, ladda en trea men ladda tåskär så hade väl typ 90 "grader" haha kvar.. tänkte nä nu jävlar måste ja landa första hoppet så ja får fart och kommer runt! Gör samma dom två första grejerna, eftersom ja landa 1a hoppet så hade ja ju neeeeeeeeeeger mycket fart till andra, aja laddar en trea, insåg redan i luften att jag höll på och dö! det RÅKADE typ bli en cork5 ?! på nått vänster sen landa ja med all jävla kroppsvikt på svansskoten så tappa andan, fick panik, trodde typ jag hade brutit alla ben i hela ryggen.. DET GICK BRA som tur jävlar va! Har bara ont i vänster skinkan nu.. Har ass jobbigt för att sitta ner^^ haha=) men de blir nog bättre!! NOG under åre resan så har ja blivit as sjuuuk(förskyld) . Så mamma kom på torsdag kvällen, då gick vi även in på Villa Tottebo på Raggea klubben eftersom Syster sol & General Knas spelade! GRYM spelning. Haha, blev super glad när syster sol skrek "den här låten är till mc mini" , HAHA! Mitt nickname under hiphopkollot! Så ba sprang fram o diggade till min favorit låt, mad mad mad! (Är ju även med i musik videon på youtube, ser sjukt mobbad ut, men whatever!) Så igår åkte jag och mamma hem på morgonen, hann med några soliga timmar i WHOVALLEY!! Så nu tänkte ja slänga upp lite bilder på grabbsen! Idag är ja hos coffe och bara tar de jätte lugnt=)

SÅ FRED UT MINA VÄNNER! ska bättra mig på skriva... wweeeeiiiiii


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar