tisdag 29 mars 2011

oulibuli!

Måste ha kenny starfighter maraton igen!! Någon som är på?:) så jävla bra haha!
Idag i skolan vare att göra lunch te 45 kärringar som gällde.. ;) stod i köket så allt gick prima. Efter de drog jag direkt hem, sega datan en timme och soooov... läääänge... och är fortfarande trött..
if you cant find something to live for, you best find something to die for..
Btw så åkte ju min morsa till Sundsvall igår med peder för att köpa alla jävla nya saker till lägenheten osv... TRO FAN att när de kom imorse till Ikea så var det stängt? PGA "tekniska" fel... Först fick dem inte reda på vad det var men så var det tydligen ett tak som hade rasat på övervångingen.. Men det öppnade kl 3 igen, jävla tur för dem måste jag säga.. Hade gått helt loco annars om ja inte fått grejerna! De åkte ändå trots allt rätt långt och ända gången dem var lediga i veckan.. MENMEN jag fick iaf mina saker!! SÅ GLAD! Trodde vi skulle bära in skiten idag i lyan men de orkade! Så imorgon efter skolan sköter jag allt de där;D Ska bli fett kul o få ställa upp sakerna!! Någon i klassen som vill hjälpa mig kanske? Hihi


Sen så är min pappa även superduper snäll som köper en special blend tröja åt mig, I LOVE the mint gröna färgen!! (Den var ju trots allt på rea... hehe) Ska försöka till mig nya dojjor också! Mina gamla nike är lite slut nu dags för nya! I LOVE SNEAKERS!
Fick även en grej av mamma, hon köpte hängsle shorts till mig från gina tricot!! picture will come soon.....

Wellwell! PEACE ma neggaaassssss dags o sova!
/BLESS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar