tisdag 29 mars 2011

shake that!

Åre helgen var mad! I fredags hade vi lite chill kröök hos lisafisa, tycker vi hade riktigt skoj faktiskt:D på morgonen drog vi till åre... fuck vin blir så jävla bakis de ska ba va öööl!! Lisa ringde och väckte mig vid halv sex.. var inte så pepp på de.. haha! Vid sju iaf for vi till åre! Jag emil coffe & lisa! Framme typ vid halv tio elle nått, så for vi till backen! DET VAR STÖÖÖÖÖRT mycket snö!! Gick knappt åka i parken, haha var värsta jälva powpow och det bara öste ner snö! Så ja och lisa drog ut och hitta lite offpist, galet roligt det är!! JAAA sen efter dagen började vi oroa oss vart vi skulle bo men de löste sig i tegefjäll!! bockar och bugar för gästrummet!! Hade en gosig katt som sov jämte mig och lisa också! haha sjukt mysig!
På Söndagen hände inte much ass.. Vi drog till Åre Bagerit och chillade jävlar! Fikade underbart gott fika och satt där en bra stund, sen for vi till Holiday och satt där... Tiden gick och klockan blev 5 då äntligen coffe & emil kom :) Hände typ såhär en miljon detaljer som ja inte pallar skriva.. Whatevvaaaa! Kom iaf hem fett sent igår, tog bra lång tid att åka hem.. Sov iof halva resan.. Menmen hem kom jag iaf!!
mys katten vanilla!
Idag var en sån där dag i skolan man inte orka ett jävla shit asså! Vart på dåligt humör redan på morgonen pga fight med morsan, faaaaaaan va damp man får ibland på päronen. Så de gjorde susen att hon och peder stack till Sundsvall ikväll, för imorgon ska de shoppa åt mig på IKEA , lite nya möbler till lägenheten i Hede som ja packar in till imorgon!! TAGGAD o ska bli så jävla skööööönt o få egen jävla lya! Äntligen slipper ja sova i en soffa i fucking vemdalen!! PLUS ja slipper mamma & peder, de är så jävla petiga... nu har ja mitt egna hem o ja gör va ja vill hehehe. Idag/ikväll har jag inte gjort speciellt mycket. Kom hem från skolan, packa lite saker i en låda typ, gjorde potatis mos och entrecôte till kvällsmat! MUMS! Fjortis som jag är tog ja lite bilder! hihi


Och som avslut på denna dagen ska pappa köpa en special blend tröja till mig för den är på rea på junken :D awesome! Imorgon blire köket och har lunchservering för svegs gamlingar! Skönt att ja slipper servera ;) hehehe
/BLESS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar