söndag 13 mars 2011

lazy day

jag får damp på blogspot! går man till malldesign och ska fixa så går det inte.. nått jävla bugg ja inte förstår mig på!! står på allting bara "ej tillämpligt för denna mallen"... jaha? hur fan ska man ta bort mallen då? säääärgrejer...

Kan ju säga att ja saknar mina homies där hemma i Borås mer än allt, eller ne saknar pappa mest! Men vecka 17 ses vi biaatches! Då blire röjöj! Även mina fina grillz försvinner:D den där uppe iaf! SJUKT stoked!

Nu är lovet slut.. har varit riktigt najs i åre! bara chillade igår & idag inte fått sova ut en enda dag liksom. Men tog igen det igår&idag då.. ahah... Aja, min bräda börjar gå mot sitt slut, Burton Feather, 08/09 modellen i think. Haft den sen mars 09, har bestämt mig för att den kommande brädan INTE blir burton iaf. Gillar Burton. Men mina saker har krånglat.. alltid äre nått iof.. Men vill även testa något nytt? Släng in tips!:) har hittat awesome snygga forum och en tech9 som är niggaaahh snygg!! Finns dock ingenstans vilket suger :/

Time to sleep! BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar