tisdag 22 mars 2011

whats UP with the weather?..

Vädret idag är ju allat annar än normalt.. imorse såg de ut som de skulle åska! sen efter ett tag vart de muligt bara.. sen kom de sol och blev värsta våren ute! sen så regna det i typ sisådär 3 minuter ?! (första gången jag sett de regna här uppe sen jag flytta hit) sen så börja de blåsa i 190! Helt sjukt, från ingenstans verkligen. Och sen vart de mulet/sol, och just nu snöyrar de ute :) jaja man ska inte klaga! Allt på en dag!
Idag i skolan laga vi maaaat! Jag gjorde en nazi goreng! AS JÄLVA GOTT var det! Jises, åt fan för en hel barnfamilj kändes det som.. 
Sen när ja slutat kl 2 kom mamma och så åkte vi till bastugatan i Hede och kolla in min nya lya! Pallar ej bo i vemdalen vi har världens minsta boende och är tre pers.. Så från 1april och 2an&3an bor ja sjäääälv!! Så jäkla najs! Lägenheten är väl okej :) Kunde vart snyggare tapeter tycker man ju.. Varför kan inte allt bara va vitt blir så mycket lättare då ju.. hehe. Aja, längtar tills ja får inreda det! Kommer bli lite shopping på Ikea känns de som.. Woho! Köpte även en ny dörrmatta... Sjukt praktisk! Sen hitta ja en ass tuff falcon flaska av papp som är typ lika lång som mig! DEN kommer hänga på väggen i lyan jao haha så jävla tuff :D har dock ej bild på den..

Vecka 17 har jag som sagt påsklov och blir endast hemma i typ två dagar sen åker jag tillbaka! Hinner inte missa slask shredd i whovalley liksom!! Får ta vara på det ;) Så åker typ hem tisdagen den 26e april och sticker hem på fredagen! Får se, kommer inte att göra så mkt.. Dom två dagarna ska ju tandställningen tas bort! FREEEDOOMNESSS!!!! Längtar jävlar dit ju! hihi, så sen kanske min kära petson glider med upp från borran och stannar några veckor! Hon gör ändå inget än att ruttna i dannike, kan hon lika gärna ruttna med mig i Hede ;) Can't be so much better! haha!

Aja nu ska jag städa här hemma så mami blir klad...
/BLESS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar