fredag 1 april 2011

ny Hede'bo!

IDAG blev lägenheten färdig möblerad! Det kommer ta år ifall ja ska lägga upp alla bilder här.. Finns ju redan på facebook så är ni inte vän med mig där så adda bara! (inte om du är cp random tack)
Måste säga att jag trivs så jävla bra och ska tacka min mamma & hennes sambo peder för allt! Föresten fyllde mamma år i Lördags för er som inte visste.. Hehe, men då var jag i åre som sagt:)
Det ända jobbiga nu är att ja inte kommer ha bärbara datorn framöver.. Får hoppas att mamma&peder köper ny så ja slipper använda mongo sega xp sationära! kul att jag fått upp den osv, men vart fan är data musen? hahahaha faaaaaill som faaan!
Aja imorgon blire köket ! Servering som vanligt för lunchgäster på fredagar! Undra va de blir för meny imorgon? Hoppas få stå i desseren! Alltid roligt o baka=) hhehee
Aja nu kommer väl nån bild bara.. Ska även lägga mig snart!





GODNATT
/BLESS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar