måndag 18 april 2011

yoo bitches

KOMMER HEM PÅ SÖNDAG KVÄLL, ÅKER HEM IGEN FREDAGEN DEN 29E APRIL! 
haha, hittade en gammal bild på mig från mars 2010! en gammal fotosess jag och käre emiliaviktorsson hade! var en mycket trevlig dag, men jävlar vad året gått fort, redan ett år sedan men känns som igår!
idag i skolan var jag nog lite trööööött=D var på jätte flumm humör. aja, diraaacht efter skolan gick jag och lisa till mig och kollade på lite pirates of the caribbean, guuuld värda filmer jao!
Fett glad, för nästa onsdag jag bort mina GRIIIIIILLLLL$$$$ :D sjukt awesome!
fuck yeah!

Imorgon drar jag o min kära klass till Sonfjället, ett ASS stort fjäll aka berg aka vafan de nu e, o ska åka längd skidor =D ska bli hur gött som helst, för vädret lär vara på vår sida!! hoppas jag iaf=) så de blir svarrepåenkvarre med o steka till sin goggel bränna;D haha fag i know but hey, i say whatevvuuuuu

aja nu ska ja chilla lite in ma crib =) sen dax o nana!
/BLESS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar