torsdag 14 april 2011

ehehehe

har inte orkat skriva nått inlägg sen ja flytta till hede för min dator står hos coffe, orkar ju inte va där 24/7
aja imorgon åker jag till järvsöööö!! får skjuts av självaste matilda aka hennes famelyy tomorrooow!!:)
think everyone should come this weekend!! it's gonna be awesome! 

här är läänk till deras blogg!!! http://appertiffoa.blogspot.com/

Aja måste ba berätta va som hände förra veckan!! från tor-lör jobbade hela ettan & några tvåor & några treor på skalets hotell!! Jag och mange stod i köket alla dagar, resten fick va serveringen & göra all förberedelse! Skalet hade nån jävla konferens på 700 pers, var fett mkt kändisar, petter, september, mickan i solsidan (joesphine?) och fredrik, o massa mer, var tre jävligt roliga dagar måste jag säga. Hela köket var typ direkt importerat från skåne hahaha jävla sköningar alltså! Menmen, mat till 700 pers, här snackar vi, tror skalet hade över 50 pers extra anställda under dessa dagar, max eller minst, vetefan, de var folk ÖÖÖVERALLT som jobbade. whateva, hade fett roligt och lärt mig massa nytt bra i kök!!=) framtiden ser ljus ut för josefine mini persson B-) restaurang ägare på franska reviäran, JA TACK! (stavning)

Idag försov ja mig de suger geeeetpung, vetefan vare var för fel ;//// ställde klockan på kvart i sex, sen nästa gång ja vakna av att den ringde så var klockan kvart i åtta? little too laaate, bussen te sveg går sju... missat sveg denna veckan för sönda natten spydde ja. aja fuck that blir till att plugga hemma hela dagen med en galen mamma 2 mil ifrån mig :)


/BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar