onsdag 1 september 2010

2 cool 4 JUU


Skola. as usual.
Drog till gamla skolan, kunskapsskolan! Och hälsade på lite, hihi man är visst alltid lika välkomen och omtyckt där! vi gamla nior ROCKADE!
Ska ta bussen från blå på göta, glömmer mobilen i busskuren... Insåg det på södra.. Vem fick lov att gå tillbaka och hämta den?
JO JAG! Inte värt att gå, men fett nice, en old creepy lady hade suttit där en kvart och väntat o se ifall någon skulle komma och hämta den, vilket ja gjorde :'D Hon blev DAGENS!
..............
Måste berätta en rolig händelse från helgen btw, tänk er detta som om ni sett detta ögonblicket från en film, för EXAKT så var det...
Ja emilia anton & alan sitter på fyramanna platsen på tåget, så kommer emil och ska trycka ut huvudet genom fönstret, ungefär en millesekund senare for ett tåg förbi, alltså, jag har ALDRIG skrattat så jävla mycket i hela mitt liv, för de första, att just tåget kommer samtidigt som han sticker ut huvudet, för det andra, jag glömmer ALDRIG emils ansiktsuttryck när hans huvud for in igen, fort som fan var det också! Vi alla satt iaf och dog av skratt. JAG VET att det inte alls låter speciellt roligt. Men vi som var där, förlängde nog vårat liv 10år extra minst...
.......
NU ska jag dra mig ner till stan och köpa mig ett solkort på sunhouse, sola en SUPER och chilla på kakan.
CIAO AMIGOS!
........
ps. jag vill åka snowboard. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar