måndag 13 september 2010

tandläkar besök.




Idag vare tandläkaren som gällde!! Slapp gå till skolan för det, hade bara valskit ändå! Är inte 18 så ser ingen anledning till att "rösta i skolvalet".

Men iaf, att ta på skiten på tänderna kändes ju inte... Men det gör FETT ont just nu... Skaver i hela käften och gör ont i tänderna... orka gå med sånhär skit i 10 månader ! FML




Sen kom mamma förbi med min jacka, ällska salomon över allt & annat !!! hihi


Sen så hängde ja med alexandra lite, hon som fota dessa schyssta bilderna på mig idag :) Har även varit trevligt att få träffa dig igen!



Imorgon är jag ledig, fett niiiiiice!!




Sitter och letar boots/Bindningar/snowboardbralls ATM.


Ge mig tips på snygga?


Vet iof redan vilka bralls det blir... men de andra då?


Dessa bindningar var bra fina tkr jag :)

har även hittat en miljard andra saker.... kommer aldrig kunna bestämma mig.
NU SKA JAG fortsätta leta efter snowboard grejjer!!! PUSSSSSSZZZZZZZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar