tisdag 21 september 2010

flytt frossa.

snowboard grejerna=)

På lördag drar jag med farsan till Trollhättan @ Junkyard butiken och köper lite snowboard saker. Gööör najs, blir något utav dessa saker! (Bland dem fyra första) Bootsen/Bindningarna är burton, men vilka är snyggaste rå? tänk på att de ska passa till min snowboard! (Ni som vet hur den ser ut.. har ej bild nu) Är själv sugen på dem vita med dem körsbärsröda bootsen. Kan bli najs!
Sen i byxväg måste jag hitta något, dem vita/blåa oakley = SNYGGAA!! Även oakley jackorna. Hmm, blir ju mer sugen på dem än min lila nu... TUR att man har kvar kvittot då och kan lämna tillbaka ifall man skulle ångra sig :) (men orka åka ut till gällstad igen bara för det..)
JAJA!

Är mongo taggad på flytta iaf. Har skrotat min gamla burk, och tagit fram den urkassa bärbara istället, får helt enkelt leva på den i några månader i vemdalen tills mamma kommer upp med den riktiga! Är sjukt mycket annat som måste göras också... Blir tokig, kommer inte ihåg hälften ens vad mamma sa.
Najs att min nya skola är riks på H&R! Haha. Mer än va ja visste:S Sen kommer även ja & mamma blir bjudna på 3rättersmiddag när vi besöker skolan.. mohahah!
Är fett nervös över hur folket är, antingen geeks i 740's med tandställning,glasögon&snus. (HAHA, ska jag säga....) nääää men hoppas någon är vettig.


Helgen var mega skoj! Förkrökade hos emilia, sen stack vi ut till Vega och röjde som aldrig förr! Tackar emilia, petra & sofia för en lyckad fredag!
På lördagen chillade jag & petra sönder, var ass feta och käkade tacos och massa annat. hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar