torsdag 23 september 2010

minitinihejhej















Tjo broes! Igår hände inte spec mkt, var med min polare Petra och hon hjälpte mig att plocka ner lite grejer i kartonger osv.
Sen vid halv tolv stack ja och kollade på Drive In bio i knalleland! Såg "Kommisarie Späck" hahaha, sjuuukt bra! kom hem typ halv tre... dir hem o sova:)
Idag var ja inte i skolan eftersom det var resursdag, va ska ja göra där om ja ändå flyttar om två veckor?.. Nada! Så har varit hemma, fotat mina boots & min cykel som ska säljas, vid intresse skriv så får ni bild!!
Sen har ja pluggat en jävla massa svenska, och senare kom petra så gick vi till bescizen o hängde där. Alltså, inget speciellt som hänt:P

På lördag bär det av till Junkyard butiken i trollhättan med pappa. Ska köpa bindningar & boots:) hihih *happy face* . Sen kör han via götet och släpper av mig där! Ska kötta bajsrör med göteborgarna!! Måste ju träffa dom alla en gång innan ja flyttar :'(. Kul att kalle maxi & hebbe kommer dit så man kan få träffa dem också!!:)
Ska iaf bli mycket naaaajs:)

Imorgon händer la inte mkt, ska färga petras hår, thats the only thing ^^ lär chilla pajj också.

JAJA. Får damp på att Facebook har laggat ju :Z ork.

Måste ju även säga att jag är FETT snowboard sugen så de e sjuuukt! Längtar tills första snön i Vemdalen (Whovallley) kommer :) taggatagga!

Nu ska ja snart sova! Sök på låten Gemenskap - För en sekund
fett lugn o fin o bra låt.

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar