onsdag 15 september 2010

GÖTEBORG


Är jag charmig i min nya tandställning?.. Tänkte inte det va.


IMORGON får ja förmodligen min IPHONE! fett nice:D

Idag har jag och emilia varit i Gbg. Kollade efter snowboard grejer etc... Fanns inte ett skit. "Bara på hemsidan" fett jobbigt:P Så får vänta ett tag sade han.. Hade ju faktiskt varit rätt skönt att ha det fixat INNAN man flyttar upp! Gäller både boots och bindningar ju:S Hade fett velat ha grejerna får http://www.bluetomato.com/ men det är ju feeeett drygt att beställa något från tyskland.
Menmen.
När vi kom hem gjorde jag pannkakor åt mig, rebecca & coffe! Mums=)
Älskar lediga dagar från skolan. Då kan man vakna seeeeeeeeeent! Nu är klockan dock 00:53, liiiite för mycket! Skriver dock in detta inlägget från igår så allting passar in vettu.
Imorgon = skola! Har Engelska sen slutar jag. Fett skönt? JA! Funderar på gyma då, och senare på kvällen och sen suuula! Fett skönt. Måste komma i form innan man flyttar ju ;) Kan ju inte se ut som en jävla slashase från borås som alla andra! Eller? WISH ME LUCK!
Ge mig gärna tips på bra bindningar & boots.. kommentera gärna och länka!
MÅSTE BARA SÄGA ATT JAG SAKNAR LITE AV SOMMARLOVET! Speciellt Peace&Love och PutteIParken, lätt sommarens höjdpunkter! Festivaler is the shiiiiit.
och självklart orsaa!!
peace my friends

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar