torsdag 2 september 2010

nomnom


Då är detta nya cribet, flyttar dit 1a oktober tror jag :) Blir nice. Dock är det bara en tvåa. Menmen, en tvåa på 70kvadrat är rätt nice:P

IDAG i skolan hare varit skoj, cpat med jasmina all day long :) haha! Älskar min klass jao!

Har även kollat på Telenor idag varför min mobil alltid sänder iväg TVÅ sms när ja bara skickar ett... vet att mina mottagare ogillar det x) not my fel!
Checkade även upp hur det är att skaffa abbonemang! Minns dock inte vad det hette, men de kostar iaf 299 i månaden för Iphone 3gs åså lär man lägga till gratis sms tjänst för 99, 399 i månaden, inte ALLS farligt för en iphone ;O

Så det blir väl inköpet någon gång här framöver !!

Har även fått reda på bestämda planer man ej får gå ut med public än :) men det kommer nooo snart ut ska ni se!

Drog och solade med emilia,sofia & sandra innan, värsta solbrud gänget !! Glömde såklart min telefon i solariet... ANDRA gången denna veckan man glömmer telefonen någonstans ;S idiot som man är ibland... undra om iphone verkligen är min grej. haha

Aja peace out niggus för nu ska ja duscha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar