onsdag 8 september 2010

Whovalley planer! (Långt inlägg)

Alltså, kan ju bara säga att det är så sjukt mycket som händer just nu...
Vi försöker hålla allt i så spikat schema som möjligt, men 1 oktober får vi den nya lägenheten i stan, ca den 14 Oktober flyttar jag till Vemdalen (Whovalley:D)
Innan dess äre fett mkt att göra.. Kommer helt ärligt får slänga hela mitt rum. Det ända jag kan ha med mig upp är KLÄDER och snowboard saker. Hela mitt rum består av små prylar, kommer kännas tungt att göra sig av med allt:( Speciellt mina gamla tom&jerry tidningar från typ 1998!! Buhu rip dom. Typ alla olästa böcker, typ min bunt papper med alla "din mamma" skämt på? Typ mina tidskriftsamlare med fett onödiga papper i. Typ alla mina ljushållare? TYP MITT RUM = MITT LIV ?!
ASSÅ WTF! Kommer lämna halva mitt liv känns det som! Eller a, rumet är la 10%, 80% är polarna!! FAN vad jag kommer sakna er, alla så jävla mycket!!! Blir fan tårögd när jag sitter och skriver detta nu ju :(
Brudar, vad gör jag utan er?! Jag har nog faktiskt världens bästa kompisar, man säger nog dock så för sällan.
Men helt klart Julia Anttila trots allt som hänt, ASSÅ VOIVITTOO!!! Min vän genom eld&vatten, 7års vänskap, tror vi känner varandra bäst helt klart och har även varit en underbar tid jag ALDRIG glömmer..
Rebecca "becca" segersten, känt i massa år nu, varav 2år som nära vänner? Blir inga utestunder på trappan längre hörru.. O alla galna jävla idéer vi fått för oss, tex rullstols nicke filmen i din källare? Gick ju fint.. Alla jävla onödiga bråk om vem som har rätt? Vem fan ska jag nu bråka med då! Och vem fan ska ja kunna gå till som bästa vän nu då? Ffs du bor tre gator nedanför mig:(
Petra "Pettson" Tikkanen, helt riktigt ärligt tror jag båda vart me om de bästa som någonsin hänt oss, när vi väl umgåtts, vi båda vet nog vad jag talar om! Malung resan first time ever, glömmer jag ALDRIG! JAG LOVAR DIG! Tror även vi bråkat löjligt många gånger och faktiskt sagt upp vänskapen under en viss tid. Men man vet helt enkelt vart man har varandra, jag vet iaf att jag alltid kommer ha dig! Glömmer aldrig när vi red första gången....
Mariah "blattwa" Atwa. Min bästa blatte, SVÄR PÅ GUD. Du har fått mig till att bli en annan person tror jag, du har fått mig att våga lite mer skulle jag tro, att faktiskt våga visa lite jävlar anamma. Känns som att ja känner dig in&utantill även om det bara varit ca ett års tid av bra & NÄRA vänskap. Men tro mig den har varit jävligt bra! glömmer ALDRIG club borås, omg wtf? Vad händer där? Vi fick stryk o allt möjligt hände, hade devyn snackandes i telefon när ja somna? Asså duvet... Haha. Allt går inte beskriva med ord, men kommer vi vet nog själva vad som är värt att minnas :) Kommer alltid finnas för dig här även om jag bor i norrland det vet du!
Och sist men inte mins, en av mina allra bästa & närmaste kompisar, Emilia "bajsporr" Viktorsson. (Heter hon iaf på mobilen & alltid gjort...)
Känt dig bra länge nu också faktiskt. Och vi har nog endel bra med goa minnen. Brända popcorn? du ja & putte när ja fyllde 15, satt vi tre pers och söp? HAHA ?! Alla dessa jävla events vi åkt på, MALUNG ?! Alla goa jävla fyllor ?! Allt bullshit snack vi gillar ?! Ah kan ju inte nämna exakt allt vi gjort, men har även haft en GRYM tid med dig. Eftersom jag antar att vi båda är lite speciella funkar vi väldigt bra ihop, även om vi inte hängt sååååååå jätte mycket de senaste, så funkar vi alltid tillsammans. Och kommer sakna alla knäppa grejer vi gjort, kan ju även erkänna att vi är rätt tröga IBLAND bara.... Du har iaf betytt mycket för mig de senaste året och vi har också delat väldigt mycket!!!
Niklas Bergstrand & Markus Danielson, mina kära sparsör bor!! VEM FAN ska ja nu bråka med om med iphone nikke?... Vem fan ska jag nu kolla kassa skräck filmer med Markus?... Vem ska ja nu köpa cola till nikke? Kommer aldrig få käka din mammas goda mat längre markus?.. Ni två har betytt enormt för mig ni är RIKTIGT goa grabbar!!! Puss ni är guld värda!!
Patrik "putte min bror" Svärd. Jävlar grabben, typ två års vänskap, om inte mer! Vi har haft jäävligt kul tillsammans, vi är även världsmästare på att bråka:) hihi. Men du har fanemig ALLTID ställt upp för mig vad som än hänt. Du är den som verkligen vill få mig på SUPER bra humör hur ledsen ja än är, och du har alltid stöttat mig med mycket som hänt när vi umgåtts! Vi har gjort sjuka saker du & jag, inte bara vi två, men annat fokl inblandade, men alltid sjuka saker som hänt liksom:D Kommer sakna alla sånna saker vi aldrig hann göra, tex paintball, helvette! haha. Även sakna hela dig förfan!! Brodern nr1. PEACE niggah du kommer alltid betyda.
Dennis "Elk" Johansson. Vi har tyvärr inte umgåtts så jädra mycket under åren vi känt varandra, men under den tiden vi känt varandra, så är du guld värd!! HELT underbar jävla polare så det är sjukt, du är fan för snäll. Skaffa lite stake mannen:)
Kommer sakna alla goa bilturer vi tagit! Alla suprunder vi gjort!! Dela flak med dig älgen, är ett måste innan jag far från hålan! PUSS PÅ DIG GUBBEN!
Sen måste jag faktiskt skriva om ett visst samhälle, ni folk som tillhör frufällan-sparsör-fristad, ÄR GRYMMA! Ni är folk man umgåtts med ibland och alltid haft sjukt kul med! Tozza du är värd att nämnas, och ditt lilla gäng :) whatever, ni alla äger!! Oftast har det varit på fyllan, men ni är fan ta mig galna allihopa :) fristad kommer va grymt saknat!!
Måste faktiskt nämna världens bästa stad, GÖTEBORG I MITT HJÄRTA !!! FÖRALLTID!!! Allt folk som ja känner i göteborg, ni är FETT jävla awesome! Har aLLTID haft roligt med göteborgare!!!
Tänkte bara säga, er som ja skrivit om. Ni har en liten extra plats i mitt hjärta, föralltid!!
och sen SJÄLVKLART, ni folk jag ser träffar dagligen & hänger med etc, ni är sjukt grymma! Men kan faktiskt inte skriva om alla.
Den idioten som orkat läsa allt får ju en guldstjärna i kanten.
Den som tycker ja är patetiskt och tycker jag överdriver kan ju dra åt helvette.
Det är/kommer faktiskt bli jävligt tufft att flytta. Förmodligen lär ja stanna där efter gymnasiet också. Och kommer typ bara komma hem på sommar lov... Knappt korta lov.. Vemdalen ligger trots allt jävligt långt bort från borås.
Min mamma, jag &hennes sambo kommer bo fett trångt, men går det, så är mina homies ALLTID välkommna till vemdalen!!! (L)
Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer :P FETT LÅNGT INLÄGG YAO!
Och jag hoppas på att kunna spendera min sista tid i borås med mina nära & kära.
PEACE OUT

4 kommentarer:

  1. du ääär la för gölli tös! har nog inte riktigt insett ännu att du ska flytta. men fan om det är för trångt tar jag med mig becca upp så bygger vi en igloo utanför som vi sover i! WILL MISS U

    SvaraRadera
  2. HAhaha! låter som en emilia viktorsson idé :D

    SvaraRadera
  3. baah:( lipar nästan nu! faan alltså... love you<3

    SvaraRadera