fredag 10 september 2010

M.I.N.I

Hoppsnopp! Dags för ny telefon, hade inte råd med iphone sist, men nu har jag faktiskt det eftersom studiebidraget är MITT! Så får la kirra ett Iphone abbonemang innan jag flyttar upp, så ja faktiskt kan ringa mamma/pappa eller någon i närheten IFALL något skulle hända.. De värsta skulle ju typ vara ifall det började brinna, hemskt liten chans att det sker... Annars, vad kan hända i en by med typ max 1000invånare? dude cmon typ...
Sen måste jag även köpa en dator, fick inte ta med mig min stora stationära för mamma=( Iof får den som sagt inte plats... Får försöka fixa någon smart & smidig bärbar helt enkelt, i wish en mac, men FÖR dyrt, och INTE en mini pc dom är FETT jobbiga att använda! Hade ju typ inte tvekat en sekund att slänga en sån liten dator i en vägg om ja blivit förbannad :S haha.. Funderar på en Sony, dom e fett frääääsha, eller en samsung, eller helt enkelt en vanlig jävla HD dator... menmen.

Aja, mycket som ska ske innan flytten. Allt i mitt rum ska i stort sett slängas, massa kläder har jag till salu, be om ett kort på dem så skickar ja! Vill knappt tänka på att ja kommer få säga hejdå till mina bästa homies:( ush fy & blä.

Idag har jag iaf tittat på massa avsnitt från säsong 6 av THE HILLS! Fett bra, Heidi är inte med så mycket... Lite tråkigt hon är fett rolig/patetisk. Annars, KRISTIN, U GO GIRL! Ta brody elle vafan han nu heter, han är fett snygg iaf !! haha

Menmen, drack nyss upp mitt te & är nyduschad, så antar vel att ja ska slänga mig i sängen snarast möjligast!

Imorgon äre fredag (Äntligen) Skall nog köpa hårfärg (JA JAG VET! Har sagt att jag inte ska färga håret mer, men mitt löshår är lila & mitt är.. nått. vill bara ha sammma!) Sen gymma, sola sen färga håret i guess =)

Taggar lördag FEEEEEEEEETTT!! För då får jag åka snowboard, pricken över iet!

PEACE LOVE AND UNDERSTANDING MY FIRENDS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar