måndag 30 augusti 2010

WEEKEND/JUNKFEST/DICK

Detta är det inskaffande från Junkfest, är lite smått besviken på Junkfest 2010, måste ju erkänna att det har varit betydligt mycket bättre dom två andra åren jag varit där..


Och sen regnet, sög mest utav allt!


och så var man inte med ip ryl regnet "ork"... men ändå, dem där fina skullcandy hörlurarna flög rätt fint mot mig ändå... Horunge som springer i 180 mot dom, tänkte ba äh ja e körd. ´

WHATEVAAAAAAAAAAA

Efter bög helgen blev man iaf sjuker, inte alls kul, känns som att hela sverige har åkt på förskyldning, så ja känner mig inte ensam :D


Hoppas på Aqua Jam i helgen gubbar!! Kommer sova ute om ja inte hittar någon bodell eller nått..














TRÖJAN TILL SALU!!!!!!!!!





köpt för 1000 kr, bud från 600 och uppåt tack!!


































HAR HITTAT MINA SNOWBOARD BRALLOR för sesongen 2010/2011 !!!!! GAAAH awesome!

Brallorna hittar ni på www.bluetomato.com

hemsidan som har ALLT! Dock har dom inte fått in nått jätte bra i jackväg än :P

Vilken färg ska man ha då?... Fanns gul,mörkblå,vit,rosa,svart me massa prickar i färger på...

HMM!!! Och isnf vad för jacka till ? Tycker ju att dessa gula är rätt fräsha redan, menmen, de ska passa till ROSA googles också :) hehe


Nu skall ja ner till min kära vän Rebecca Segersten, hennes blogg hittar ni här
www.rebeccasegersten.blogg.se


PEACE OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar