onsdag 19 januari 2011

YO FOLKZ!

Yoo gott folk. Idag har vart en lärorik dag i skolan känns det som, har faktiskt lyssnat riktigt mkt :D haha. Dock somna jag .. Förstår inte mitt problem! Sover rätt antal timmar som jag behöver, och äter rätt. Men likt förbannat är ja så jääävla trött jämt, o det är ju faktiskt inte speciellt roligt, plus att jag blivit sån som fryser JÄMT, även om jag kanske svettas ?! Så det blir till att kolla upp blodvärderna på fredag morgon hos doktorn!

Även så fick min lärare sticka idag så vi sluta tidigare. Om ni i klassen vill veta så kan jag ju meddela de att de var någon kvinna i härjedalen som blev inbränd i sitt hus, sjukt tragiskt. För hennes dotter gick på Sånfjälsskolan och vår näringslärare Magda var tydligen lärare åt henne där. Så hon var tvungen att sticka till den skolan, så sjukt sorgligt. Det är tom nästan så att man inte pratar om det. :( helt sjukt... ( Jag vet att man kanske inte ska skriva om något sånt öppet i en blogg.. om det är någon hede bor som ser detta, meddela mig så tar ja bort inlägget)

Men som sagt. Vi fick ledigt resten av dagen pga det, så mamma hämtade mig i hede halv ett så åkte vi till backen direkt för som alla vet vare ju KANON väder idag, fucking blubiiiiird :D och ja fick va me om de för första gången !!! Annars har man ju alltid haft skola liksom!:( Självklart hade jag med mig kameran!:D





Visst ser det härligt ut ?!:D Blev några goa åk i backen, sen stack vi upp till skishoppen! Alltid gött o dra med mamma på ipmulsshopping ;) Fick mig en svart rånarluva! Bästa uppfinningen skulle ja tro, då fryser man fan inte om ansiktet iaf :D sen köpte ja svart på en kvart som är bra o ha när de är sooool! Speciellt till våren :D Sen köpte jag mig en lila appertiff mössa också! Mitt mösslager ska bli större har jag bestämt. Hehe.
Men men, fått goa nyheter ! För imorgon kommer joel och simon från stockholm upp till vemdalen!!:D Woho då har ja nåra roliga att shredda med juuu:D fett taggad kommer bli svinroligt!=) 

Aja just nu händer inte så mkt. Blev arg nyss för att den onepiecen ja ville ha är tydligen SLUT ?! Vafan händer, jävla otur jag har =( får kanske helt enkelt bli denna. http://www.onepiece.no/product_info.php?cPath=136_139&products_id=2564 . för jag har ingen lust att vänta på nya storlekar! Beror på hur lång tid det tar tills de får in nya, det ska jag göra nu! Skicka mail och fråga. Fick svar på norska sist :D haha fett mysigt språk.

Aja nu orkar ja inte skriva mer. Imorgon har jag världens drygaste dag i skolan. Sveg... skol buss 07:20, framme, 08:15, börjar, 8:50, idrott 40 min, sen svenska 1h kl 11:15 sen vänta på skol bussen hem 14.10.... SUGIG DAG! Menmen, får tagga järnet all day eftersom ja vet att 08or anländer på kvällen! TJOHOOO!!

SÅ PEACE AND LOVE my friends !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar