måndag 17 januari 2011

Stört clean helg!

i Torsdags fick ja min one piece! Men den var för liten :( så nu måste ja skicka tillbaka den och byta från Small till Large! Lita INTE på deras mått alltså...
1,40m. - 1,55m. = X-Small
1,55m. - 1,65m. = Small
1,65m. - 1,75m. = Medium
1,75m. - 1,90m. = Large
1,90m. - -> = X-Large

visst att längden stämmer, men att de är så himla "baggie" stämmer inte. Bara att grenen är långt ner men inget annat är stort. Den satt nästan som en ritkigt bäbisdräckt på mig o så fet är jag inte! Bara asset :)
Men självklart hann jag ta ett foto och posa i den! Har även fått min mammas löshår som passar perfekt till mig. Även drog ja i mörkt underhår, så typiskt mig :D
Men gick PRECIS in på deras hemsida, i fredags fanns det 19 st sånna här i LARGE kvar, gissa vad?!?! SLUUUUUT!!! Fyfan va ledsen ja blir :'( vill fan inte ha någon annan än denna egentligen! Men eftersom jag är fett på rosa, så beställer jag nog denna istället!
och så får det nog dessvärre bli! FML....
Nuuuuu tänkte ja berätta om min underbara helg:D 
i fredags åkt jag till Östersund, hängde me gött folk osv hade en trevlig kväll iaf! På lördag morgonen stack jag,per,alvis, olov och bizze till ÅÅREEE!! De måste nog ha varit den bästa shredd dagen på säsongen hittills! Ja köttade box något så fruktans svärt och blev riktigt haj på att dra lip up och 18os upp / av. Nästa gång jag far dig blire nog hopp shredd. Min största svaghet, är riktig feg för nya hopp! Menmen väl i Åre så hängde vi även med Lee och lite annat folk då & då! Men som sagt. Det var en jävla kanon dag och längtar redan fett tills nästa gång de blir Åre! Förhoppsningsvis på sport lovet v.10, vem vill bju på sovplats?! Lovar jag är en bra husmor städar och lagar mat!:D haha! Wellwell
Drog till östersund på kvällen hem till kevin, fast han var ju inte hemma ofc, så ja duscha o gick o la mig, men blev självfallet väckt av att kevin emil anton & jonas slänger sig på mig i sängen!! INTE OK :) Så de börja dricka o basta o vi hade jävligt roligt måste ja säga! Roligast var kevin för han var så full! haha. Men som sagt så skulle vi till GB dagen efter till någon tävling. Vi trodde vi var sena men nä fan de var vi ju inte! Så de va typ, Dragon o nått annat som hade lirat ihop en tävling på hopp / rail. Eftersom ja inte sätter mer än 180 på hopp orkade ja ej vara med där! En brud som drog cleana 3or körde ändå och vann såklart the one and only in the dam klass!:) haha, lika så gjorde jag, ensam brud på rail tävling! Märktes att ja hade köttat i åre. Slänge upp lite pressade front/back boardslides, 180or upp / av, och lite lips backside! (Backside är väl när man åker med ansiktet framåt, eller, har fan ingen koll)
Så vann jag iaf en dragon tröja! Sjukt kul!:) Riktigt nöjd över min insats var jag!
Så igår kväll kötta vi box hos kevin där ja lärde mig göra riktiga lips på sidekick, trodde ja skulle bonka i boxen men de gick ju fint!:D Så tog ja bussen hem vid halv elva, framme vid tolv. Ledig idag, vilket innebar SOVMORGON! 
hihi. Hann gå o ut o ta typ 5 foton sen dog min kamera.

Men ikväll äre tydligen "personal fest" på mammas jobb (restaurang) Anorak med restaurangen Hildings på Hovde sidan, och sedan blire bowling på måndagsklubben på Husky!
GO LEDIG DAG!!

Vill ni veta en hemlis? Mamma har allmänt mig och henne tilll DU ÄR VAD DU ÄTER.
piiiinsamt! Mamma är i farten igen, som vanligt.... kan bli spännande. Får la hoppas man kommer med :D

PEACE OUT MY NIGGUS FÖR ETT LÅNGT INLÄGG, MEN NI LÄR VÄL VARA VANA?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar