måndag 24 januari 2011

slö dag

IDAG har jag inte gjort något annat än att sitta vid datorn.
Har insett hur mycket jag hatar nya facebook profilen. Nu står ju inte "statusen" där uppe längre, tkr det var sjävla grejen men profilen ju, eller? Folk skulle se den så skulle man gilla den ? Men näe, nu måste man scrolla ner! Vilket inte lär hända

Förövrigt gjorde jag ny facebook idag! jag blir INTE vän mä randoms. helt seriöst. just därför ja gjorde ny för o slippa dem. enda personerna ja vill ha på fb ja inte känner är antaligen någon snyggggg jäveul eller nått, pro såklart!

Aja, min röst börjar försvinna vilket INTE är roligt...
Men något som är roligt är att jag åker hem till borås på torsdag!! FYFAN va ja längtar efter denna helgen nu <3

Dock inte begravning på måndag.

Men CBJO är utan tvekan bästa helgen på året! Efter WINTER JAM tom.. :) hehe

idag har jag inte direkt kunna förbättra min "gnällighet", jag är sjuk, jag har mens, o då blir jag irriterad. Så. Can't help it, men hugger på allting just nu.

Aja hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar