måndag 24 januari 2011

oh lord

Har inte pallat skriva så mycket i helgen har ju åkt bräda o häng med stockholmare!!
så i fredags, gick jag o käka på husky med emil, tjöta lite hade allmänt trevligt o sen kom 08or så dryga vi ba hemma hos mig :)
lördagen, vakna typ, av att folk spamm ringer mig!! ser att de är simon men klickar bara (hahah) . Bara för ja va så sjuk (är sjuk) så kände ja mig fan som överkörd av ett tåg!! så sluta me att han kom te mig en timma senare o väckte mig... hahaha ops.. Vi skulle ju tydligen till klövsjö x) hahah de sög riktigt hårt. Hoppen var la bra. Men, vart fan var farten till dem då? haha helt värdelöst. blev ett åk på en box sen for vi till VEMDALEN! Jag som vanligt orkade inte åka speciellt mtk för ja mådde så jävla kääääzzzttt. Så kom hem vi tre typ o sov till sju. o sen åkte ja lite skoter med emil:D var fett roligt aldrig gjort de förut! Eller jo nästan dårå. menmen. Sen drog jag och emil o tommy till vemhån o kollade in en killes nya POLARIS, DRAGON! Haha, vilken jävla skoter de där e.. aja. sen stack ja hääääm nån gång typ . så kom mamma vi elva o så käka vi go mat. Sen kom simon te mig lite senare ba för joelbögen kom in på krogne, ajajaj inte 18 ;) haha! Så vi kolla på filmen "the party" FETT JOBBIG!!!  får ju panik var 5e minut för fan!:O haha. men så åkte han sen o ja jag gick och lade mig.
Så idag åkte ja typ två åk sen gick ja in på anorak, det var ju så jävla mkt snö i parken de hade ju inte pistat för fem öre gick ju inte ta sig fram. Aja

Idag när ja kom hem från backen iaf visade mamma mig en sak som vi har skaffat. Nämnligen "NASEN DUSCHE" En jävla grej man häller kroppsvarmt vatten i (ca 37 grader) och lite salt, o sen häller man de i näs borrarna, så rinner de ut på andra sidan!! (självklart måste man andas med munnen annars få man kallsup!;) men åså snyter man sig så rensar man hela jävla hjärnan känns det som!! helt sjukt:D
tänkte slänga upp en ful bild på det :) för de ser galet ut





aja whatever!! helgen har varit galet rolig!!:) mysig o snöig. Nu ska ja göra annat, tex fortsätta sitta vid datorn! Hoppas alla haft en bra helg :) (snart om ja får upp antalet bra besökare igen så kanske de är dax för fråge stund.. hade ju varit kul om folk faktiskt hade engagerat sig att fråga nått skoj :Dhaha)

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar