måndag 24 januari 2011

FÖRLÅT!

isabel lucas! SKAPLIGT SNYGG!
man vågar ju inte alltid erkänna saker o ting, men kan tala om för er att jag är medveten om att jag är en jävla gnäll tant!! Märker de själv. Ja är en bitchig jävla gnällande kossa. Ibland, för ofta. =) Ja även om jag är glada lilla mini blablbalbal så har ju även jag dåliga sidor. Måste nog ändra på detta! Varför vara neggo jämt? Vet inte om det är för att man vill känna makt över någon för att man kan hugga på den. Näe. Ska bli bättringnar, ja lovar!:) Ja ska alltid vara lilla glada goa mini som de flesta säger. Vill ju inte ha en annan uppfattning om mig direkt, suriga gnälliga mini! Haha heeeelll no! vet inte riktigt vrf ja är sån här men det känns som att det har blivit så sen jag flytta upp hit :O Kanske för att hemma i Borås hade ja ingen att klaga på? Där umgicks jag ju trots allt med mina bästa polare dem klagar man ju sällan på ?! Men känner av själv att ja hugger ständigt på något varje dag, är värsta pms kärringen ju!! ÄSH
Stryker ett sträck över gnälliga mini! Ska försöka göra bättringar för ja orkar inte va en dålig person!:)

istället ska ja snart drömma om en viss snygging h3h3h3h3h3h3

o vet ni vad det bästa är med att vara ledig imorgon? jo! Att veta att alla går upp cp tidigt....

PUSS O GODNATT ERA SMÅ NATT UGGLOR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar