söndag 25 december 2011

God jul och allt sånt där!

Har inte haft tid med min superkända blogg. För upptagen med livet ni vet!
Nä men förra helgen åkte jag till Åre och hade en MAD rolig krogkväll med Tommy, den tackar bockar och bugar jag för!
fint klotter i tommys stuga!

Kocken och tommy renoverade för fullt!
Att va 18 känns för jävla bra för övrigt. Ljög i mitt förra inlägg om att ja beställde brädan då, bluetomato's hemsida kuka ur totalt så de gick inte beställa. MEN NU SÅ!!! Är den beställd. Så jävla gött!

jag posa lite jöö

jag och ejlic fula oss
Förövrigt har ja fått min nya iphone! Så ni som har mitt nr. Smsa ert namn till mig har inte så jätte många just nu!
I torsdags var jag på krogen "Edge" i borås med min julia och sebbe! Vi hade maaaad fun verkligen, dock vet ja inte om krogen var så jätte najs, för jävla dyra drinkar, bartenderna kunde dessutom inte göra de man ville ha, enda de kunde var väl redbull-vodka,, blää. Och sen var la musiken sådär. Men, jag och julia lyckades göra de till en riktig hipp kväll ändå som vi alltid lyckas med! Tackar alla mina andra fina vänner som var där den kvällen också, u all made it!

fick smaka på RIKTIG medvurst på en ko gård! mums
Just nu sitter jag i Lidköping hos släkten och inväntar min tredje kusin Jens+fam. Hoppas att min far kommer tillbaka från hundratimmarsprommenixen så han kan köra mig till något köpcenter här i Lidköping (finns de?). Måste shoppashoppa inför nyåret, som jag förvörigt är galet taggad för.
DET kommer bli en sjuk helg.
Weiwei har inget o säga nu så puss o kram
skryter lite till <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar