onsdag 7 december 2011

7 dagar

Idag är det sju dagar kvar tills jag blir 18... sssstttooooked!
Idag har inga barn blivit gjorda. Nä skoja men inte hänt mycket, har julbord i skolan så det var full-jävla-rulle hela dagen! Varit kanske lite jobbigt men de va kuuuul! Imorgon blire dock att servera på julbordet vilket jag är ICKE taggad på. Whatever
Här kommer min generösa fotosida fram



Köpte myslampa att ha ovanför sängen och ett kanel-vanilj ljus som luktar mumma :D Förövrigt hur lätt som helst att somna med det ljuset vilket är as skönt för mig som har jobbigt att somna om kvällarna!
Aja, inget annat övrigt som sker här uppe direkt. Blir åre i helgen i alla fall! Lucia åkningen, får se hur det går med mitt revben och söndriga brädan. Antar att jag får ta det rätt lugnt, vill helst inte att revbenen ryker direkt av säsongen..
Wellwell, tog en powernap kl 5 så skulle mamma ringa och väcka mig kl 8 men de gick ju bra, vaknade för en timma sen, glömsk hon är... Men som tur e att hon kommer upp till Vemdalen på söndag!! Woho!! As gött att ha mamma i grannbyn här uppe! Nästa säsong kanske man dock blir helt ensam. menmen. Nu skall jag göra bästa någonsin - löskokt-mosat-ägg på jättefranska och mjöööölk! MMMMMM ge mig perfekt lösa mosadeägg och jag gifter mig med dig! Hade velat lägga till oboy på menyn men så förbannat onyttigt räcker med vitaste brödet....buhu
Piiiiz auwt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar