torsdag 15 december 2011

MY BIRHTDAY!

Idag fyllde jag fan 18!!! Känslan är så jävla obeskrivlig, som jag har längtat! Men är fortfarande samma lilla mini;) 
Mamma och peder kom och hämta mig på skolan vid elva och så tänkte vi ta ett premiär åk i backen! Dock så sket de sig för de var storm väder där så kändes sjukt onödigt att betala massa, när man kunde spendera pengar på... Shoppen!! Så fick mig en skit fin blus och ett par svarta brallor, skiiiiit nöööjd!:D Så drog vi till restaurang Hildings och käka lunch och jag inskaffade VÄRLDENS godaste premiär lagliga öl!! Flying Dog heter den. Så makalöst god så det fanns inte. Så åkte jag hem sen till min lägenhet och tog hand om den, tvätt och städ stod på schemat! Kanske låter som en tråkig 18 års dag men har inget emot hemma mys för mig själv! Gick till ica där emot (FÖRLÅT MAMMA OCH PAPPA, MEN NU ÄR JAG ARTON OCH JAG VAR BARA TVUNGEN) och tänkte köpa mitt första ciggpaket!! Hade legget REDO i handen för att visa killen i kassan, gissa om han fråga om det då?!?!?! NEJ;((( Så jävla tragiskt!!!! Taggade skit mycket att få visa upp det men icke sa nicke!!
i tisdags när ja öppnade två presenter från mamma och från hennes mans föräldrar!!

LOOPTROOP ROCKERS FUCK OFF KEPS

orkar ej rotera... men fick en våg hahah

kepsen!!

första lagliga ölen!! retard bild på mig och mamma föresten

FLYING DOG
Så nu kunde jag inte taggat helgen mer så ja får åka och fira mig på krogen med vänner!! Blir östersund på fredag och åre på lördag tjohoooooooooooo!!!!
Presenterna jag fått:
En våg då med bullar på haha
LoopTroop Rockers Fuck off kepa
CASH
Byxor+blus
OCH nya brädan beställdes idag!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar