tisdag 3 januari 2012

nyåret i åre

Kom till Järpen i fredags, på kvällen drog jag cec och flax till lokalen och checka in nån film andreas olofsson gjort. Sjuuuuk filmning säger ja ba. Efter det var vi några st hos donpa, skit kul kväll, alla skulle langa fram feta rimes men jag förstörde det bara såklaaarre. Sen var planen dippan men dit kom man ju inte in, så stack till holiday och blev bra drunk där sen hemma i järpen typ tre på natten. Sen vare ju Nyåååårsdaaagen! Den spenderades hos donpa och de tackar jag för! Hade skit treviligt hela tiden, dock har jag inget minne sådär efter tolv slaget vilket är drygt. Men nog om de, tackar alla för de trevliga dagarna i järpen/åre!! Nu blire att invänta nya brädan som e här vilken dag som helst och sedan inviga den!
hahahah, mitt joel och flax mästerverk


GUNRACK PACK

faaarligt

chipshipships

december hade fett snygg chey ju?

mina gullisar

grapparna!

pope chillade med cola light

bjuder på en jävla dagen efter nyår bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar