fredag 10 december 2010

YOYOYYOYOYOYO blaaawgen

Här har de inte uppdaterats på länge hörrni !!! weeeiii

Skriver när jag känner för de o har nått kul enligt mig att skriva om :D
emil moberg och jag!
Aja tänkte väl bara säga de att ikväll åker jag till Östersund och övernattar på ett vandrarhem eftersom det inte finns några bra fitt avgångar till åre !! SUUUG!! aja whatever.
Så imorgon bitti far jag till ÅÅÅREEEEE ska shredda satan!! Slängde runt lite 3or förra helgen, ska väl försöka göra dem 10000gånger snyggare i Åre, hoppas på att parken är öppen!! Fett nervös hatar step down hopp, step upen i kläppen = KÄRLEK!! Aja, sen blir de fuck it rail tour kval IGEN i åre, sen äre final! Får väl se hur det går, möter ju bara 20+are jämt som är gööör duktiga har ju inte en chans mot dem !! Menmen varje åk är nyttigt för mig och de gillar ja :D

Äre nån snubbe där ute som vill ses hojta till vettja! 0733-331088

CIAAOOOOOOO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar