torsdag 16 december 2010

Jullov!

Soft skol dag?
Började med att hela Wemerskolan for till Klövsjö och titta på ett ost mejeri! Häftigt att spara ostar så jävla länge :P (ass ointressant jag vet...) MEN de lukta kuk i hela mejerit så palla inte lyssna på snubben som berätta allting.(fick btw provsmaka en ass go öl)
Sen for vi till Storhogna, kollade in deras OTROLIGT fina hotell! Det är sjukt häftigt, värsta djungeln där inne o fett najs jävla spa etc.
Sen stack vi till Skalet (Vemdalen) o tog liften upp till Toppstugan för o lyssna på deras historia (blablabla)
Glömde de bästa av allt, gratis mat på hotellet i vemdalen! MUMS
Avslutade dagen med att åka till krogen Husky i byn med lite tårtavslut och fika mys! Tråkigt att Peter serveringsläraren slutar, men så äre!
(Kunde inte hålla mig så gick in i SportShoppen och köpte mig en Dakine ryggsäck för 500laxar, hihi)

Aja nu äre lov! SKÖNT som fan! Kommer hem på lördag till Borås o de ska bli en aning skönt! Längtar så in åt helvette, även världens bästa Dennis Elk JOhansson ska hämta mig på flygplatsen!! SAKNAR DIG SOM FAN !! <3 Så ska bli uuunderbart o få träffa honom :D

Menmen, idag äre ingen vanlig dag för det är beccas födelse dag! Nämnligen min älskade bästa vän rebecca segersten fyller år idag! (rebeccasegersten.blogg.se) KÄRLEK till dig min vän love u !
Love u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar