måndag 20 december 2010

gööötebooorg

Idag vakna ja vid ett hos becca typ, sprang o sola, kubba hem, fixa mig o mötte min ÄLSKADE emilia viktorsson !!! Så for vi till göteborg :D var ba för fint o få träffa min älskling igen !! Hitta dock inget kul i affärerna, hollywood hade inte den frontline tröjan ja ville ha :( suck! Fanns ba i stlhm. sug. aja, fick mig iaf köpt en blå matix tröja för 5laxar på hollywood, FETT skön! NÖJD som fan.
Aja, veckan i borås
imorgon: tandläkare , va mä homies
onsdag: VET EJ (farmor)
torsdag: blondera mig!
fredag: jul afton i småland hos mormor! (finne kalas YEAH)
lördag: hem till vemdalen!
äre nån som vill ses slå en pling så försöker vi trycka in nått.

nu ska ja om en stund till beccisen så ska vi busa hela natten! Vilket vi även gjorde inatt.... Såg två älgar, minst 5 kaniner, minst 4 rådjur, och minst nåra snövallar :D men kul vare!
PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar