tisdag 14 december 2010

Today's my day!

Idag gott folk fyller jag år! Hela 17 bast, coolt va? Nae, inte alls rolig när tidigt född polarna blir arton ... suck! Haha aja

Tänkte berätta om min fina helg i Åre!....
Drog till ÖSD freda kväll framme vi nio! Så kom Jonas Dahlström och joinade mig resten av kvällen! Vi köpte lite folköl och slog oss ned på mitt vandrar hem som var sjukt lyx för o va vandrarhem! Inte ofta vandrarhem är lyxiga eller?;) Vi tjöta hela kvällen lång o drack follena som var plus i kanten! Var riktigt trevligt:D Eftersom de fanns TIO bäddar i mitt rum så beslöt vi oss för att han fick sova i en av bäddarna så han slapp åka hem på natten! Så for vi upp rätt tidigt på lördagen eftersom ja skulle till åre... Klockan halv åtta befinner vi oss på buss stationen i ÖSD, kvar i sticker han, sen kommer Viktor Aggelid som skulle joina åre också! Klockan blev 5 över åtta... ingen buss... klockan blev 20 över... den blev halv, FITTA då var man förbannad! Och länstrafiken linje öppnade kl 9 att ringa, SUGIGT! Aja som sagt. Klockan nio kom inte bussen heller;P 20 över nio kom Williams (?) Mor och sade att hon kunde köra oss! SJUKT SCHYSST!!!! Är dock nyfiken på vad fan som hände när de aldrig dök upp någon buss, ringer i veckan o tiggar ersättning!

Wellwell, kom fram te Åre vid elva tiden, käka dir, chilla me nåra ösdare, for upp till Fuck It Tour Rail Jam i backen med anton. Stod och glodde en stund och var inte alls sugen på att köra, sen blev ja ass pepp på köra !! Så i sista sekund vadrar ja till tälten där man starta..... DÅLIGT nog av mig klara j inte första boxen på en frontside bs :S eeeeeh sjukt dåligt och pinsamt av mig! Aja, vidare mot de oranga kissröret (halt jävla pvc rör), som ja inte ens kan åka på... haha, failar, röret i magen, for ner en meter PANG på axeln!!! Kände ba RÖÖÖÖÖÖV att ja hade ont!! Tänkte måste resa mig upp innan det kommer någon annan ju!! Reste mig upp, så kände ja ba smärtan i nyckelbenet/axeln, åkte åt sidan o la mig ner o kände mig helt svimmfärdig!! Får lite hjälp av folk osv o lyckas komma till verkligheten igen kändes de som, o sen kolla de , o nyckelbenet var inte av! Men hade ju kuk ont, så lift snubben eller vem de nu var tvinga mig åka till åre sjukhus -.- haha, ja som nite ville juuuu... Hatar sjukhus hatar att vänta !! Menmen, lite skoter åkning och väntan sen var man på Åre sjukhus, fick nått som de kallade "smärtstillande" 4 ALVEDON!!! Yeah fucking right va:P haha!!! Alvedon hjälper inte ens vid mensverk ffs! Skulle de hjälpa till smärtan i axeln ? aja. Efter röntgen och allt så visa de sig att nyceklbenet lutar som en flerp mot axeln, så har den tydligen hoppat upp högre på axeln... rätt oskönt! Haha. Aja, han åka ner för halva backen plus faila på 2 rails :) inte kul! Sen befann ja mig i richards kollektiv boende tills Sönda kväll! Riktigt sweeeet tack för sovplatsen!
(Y)
 På lördagen gick ja iaf ner o köpte mig VÄRLDENS BÄSTA och skönaste skor utan tvekan!! Helt GALET sköna är dom! SOREL ftw!
sorel weeiii
Bästa med nu att ja åker hem på lördag!!!! Sååååå

nu blire käk hos grannen!

PEACE



















                 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar