onsdag 6 oktober 2010

Underbar helg!

Min helg har varit riktigt Epic! På redarn stack ja o MD till Hanna i Linn i götet! Vem var fett nervös för att komma in? Jo MOI... Men de gick dit som snus! Var inne på "rockbaren", jag går nog intedit igen! Men skulle väl föredra den för rockare!:) men är man med Hanna malone Persson är allt kul! Måste ba säga OPS va dyrt det är på krogen.... 85 spänn för en redbull vodka ? Gott var det i alla fall :)
På lördagen kom ju det folk till mig! Var lite små drygt emellanåt måste ja hålla med om, vissa som inte kom etc :P
Men kvällen vände efter att mina kära vänner sa något "dom störde sig på mig" och "älskade med mig", det blev många tårar den kvällen vill ja lova! Älskar er allihopa!

Imorgon flyttar jag. Imorgon är min sista dag i Borås :( det känns förjävligt.. Jag VILL inte åka från mina vänner... Men ja vill åka snowboard!
Så så blir det.
Imorgon får ni komma som vill säga hejdå innan jag sticker! Vore mysigt .

Taggar ju även LÖRDAG! Då blir det Östersund med Perra boy och marcus! Ska bli riktigt roligt, vad händer där då? Jo, MAKE IT HAPPEN anordnat av steepstore! Ska bli kul. Nu måste ja sova. Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar