söndag 10 oktober 2010

Sunday eavning

En bild på mig från Make It Happen! Var ju som sagt en riktigt lyckad daaaag! Träffade massor med skönt folk och så vidare! Tur ja och Per hade som blev körda från stationen till frösön av Lee:D Riktigt schysst! Hade varit jobbigt att gå den biten!
(Tack till Nator & STEEPSTORE som anordnar detta evenemanget)
Skidklassens 1a: Frej Jönsson
Snowboardklassens 1a: Gustav (efternamn?)
Tjejklassen: NAMN ?! Minns inte riktigt, turkos jacka hade hon iaf x)

Nej ja vann inte det gick åt helvette i finalen :) Men åkte för att ha skoj, och att utvecklas!! Vilket ja kände själv blev gjort. Känns som att det går bättre & bättre för mig för varje gång man kör! RIKTIGT sweet! Nu kan ja ba inte vänta längre på att snön kommer till Vemdalen:D
Jävla skönt att den kommer såpass tidigt!:) Undra när första backen i vemdalen öppnas, då blire kötta!

Idag hände inte så mycket! Mamma kom in i mitt sovrum kl 9imorses och lipa eftersom hon skulle sticka hem te Borås då :( Var riktigt jobbigt! Nu blir man själv i ca 11 veckor! (FEST ?!?!?!) Haha. nä men sedan så gick ja upp vid ett, fitta sån jävla träningsverk man får av snowboard om man inte åkt ordentligt på länge! Så har ont i hela kroppen. Men iaf så gick jag upp, kirra go frulle. Satte mig vid datorn och fick igång Skype! Satt o snacka med pappa, rebecca & md . Fett smart uppfinning, SKYPE FOSHO! msn in my ass.
Så vill ni tjöta adda mitt skype acc - MINISAR123 - thats me!

Sen har väl tiden bara rullat på:P Tänkte gå te ica i vemdalen men det var ju STÄNGT ?! haha.... jävla by... Så var times i Statiol öppet =) Köpte chips&dip o cola... Lär bli sista gången man kan köpa sånt. Kan inte göra åt mina cash på skit mat!! Efter jag varit ute lite stack ja hem o laga mat! HOR SPIS säger ja bara! Ena plattan är fucking trasig. blev galen när de tog typ 30 min att koka pasta!:S Och sen brände ja baconen bara för den andra plattan var "för bra" typ -.-

Menmen! Har även städat och duschat idag så ska avsluta min kväll i stora lägenheten eftersom tv:en funkar inne hos Åke (som inte är hemma), vilket den inte gör hos mig!! :Z fattar inte boxer... menmen de löser väl sig!
NÅGON SOm KAN SKICKA UPP JAARA TILL MIG ?!?!?!?! då hade ja blivit väldigt glad=)


Nä nu ska ja vandra in hos åke! Ensamheten suger. Hoppas på besök av någon ?
Ni som vill ha min adress skicka ett sms o fråga! 0733-331088 !
btw, IPHONE ÄGER

Imorgon ska ja till skolan i SVEG och läsa ma/sv/eng... kul va ? 6 mil dit mä skol buss.

PEEEEAAAACEEE

fortsätt att följ min blogg om livet i vemdalen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar