tisdag 12 oktober 2010

HELLLLOOOOOOOOOOOO

Idag var första skoldagen i SVEG! Var ritkigt skoj faktiskt :D Har ju lätt en skön klass vill ja lova! Dialekter från hela landet :) underbart! Har inte tappat bort min än, vilket vore synd.. haha:D Men vi hade som sagt riktigt skoj, o ska bli skoj o gå till skolan imorgon också!
Blir skolan i Hede imorgon, så slipper åka buss 6mil! nu blir det *bara* 22km istället..:) haha!
Eftersom ja sluta fyra kom ja hem vi ungefär 17.00! Var fett trött, men har inte gjort något annat än att sitta vid datorn, lagat mat, städat fett mkt överallt så nu äre cp CLEANT i min lägenhet!


Är fett glad eftersom mina homiesar EMILIA & PETRA kommer till mig nästa vecka på onsdag! WOHO säger ja bara! It made my day! Ska bli så sjukt kul o få träffa er:D O Östersund den 23, FORUM rail jam kommer bli GRYMT! Kul att de bara är bara bräd åkare denna gången :D Hoppas mycket folk kommer! Även brudar! Och vill även ha mycket publik!
Sen blire hänga me ö-sundaren kevin o hans gäng! Kul att man får lära känna nytt folk här i trakterna :D

Men nu ska ja ta mig en FET jälva power nap! Taggar andra skoldagen nurå gubbar!

PEACE AND LOVE!
Checka in min spotify lista som heter SNOWBIRDS ! ni som nu är vän mä mig & connectade te FACEBOOK =) Den är goer faktiskt! subsscriba gärna!
Orkar inte kllicka spotify o länka.... sååå, nu äre sova!


bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar