fredag 1 oktober 2010

Oh lord its friday!

Hoppsnopp vad kass man är på skriva, Äsh WHO cares. Min blog är ENBART till för MOI! Eller à, klart nån får läsa men vem pallar? Hallå jag är inte kissie direkt, men tycker det kan va roligt att läsa sen när man är äldre! Allt bus man hittat på osv:) så inte folk tror ja ä 100% seriös med en blogg... Fett pinsamt:P då hade ju min blogg knappast sett ut såhär.. Bild tagen från bloggens egna alternativ. Haha jaaarrråå!
Tycker det fakitskt i övrigt är rätt häftigt med dom kända bloggarna, tex, kissie, paow etc.... I början tyckte ja ba dom va cp fjortisar när ja kolla in, men sen när man tänker&läser mellan raderna är dem faktiskt rätt smarta. Dom har trots allt tagit sig till den nivån dom är på? Kända bloggare i Sverige hallå eller, hur många Fjortis bloggar finns deninte liksom :P
tycker då just därför, att alla jävla patetiska/inkompetenta/trångsynta idioter som läser och kommer med en elak eller töntig kommentar, borde tänka efter lite. Sjunk till en kass nivå då liksom, ingen som bryr sig. Speciellt, skriver man något elakt? Är man så jävla mycket bättre skälv eller? Sånt här gäller ju inte bara bloggande, utan allmänheten, man borde Fucking tänka sig för innan man öppnar käften. Menmen, de tyder bara på en sak, ATT MAN ÄR AVUNDSJUK! så har ju ens päron sagt sen man föddes, men tro det eller ej thats the way it is.. Haha fan va seriös jag låter, men blir ju lätt så när man blir allvarlig.

Nä nu ska jag sova!!!! Imorrgon bludder krogen med Hanna i Md i götet!:) fett trevligt! På lördag ska ja ha taco mys med mina homies. puzzzzzzz
Natti



Btw, titta in fetaste bloggen! Www.kattistestad.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar