måndag 3 augusti 2009

Tre dagar i åre har gått!


Igår åkte ja downhill själv. O jävlar vad roligt de vart! Först körde ja grön "serpentinen" nån gång så ja kom in i de hela :) o de gick bättre o bättre för varje gång som gick! Sen körde ja en fett go grus väg som va ass lång:D var hur kul som helst! Efter den tog vi kabinliften upp.. och körde "Easy Rider" SJUUUKT rolig men även sjukt jobbig!!! De va nerförsbacke från toppen likosm, bara rätt gött med sten... Men ja körde ändå jävligt grymt!:) Bilder kommer när ja cyklar! för dom e på mobilen:) ÄR faktiskt stolt, för de va sjukt jobbig väg ändå. Sen blev vel mina muskler lite sketchy så ville gärna stanna ganska ofta, har iaf lärt mig att köra fort där de är svårt så man inte trillar (Y)
Gjorde en sjukt trillning!:D Eftersom marken lutade kunde ja inte sätta ner foten åt höger om mig, kolla till vänster (under denna tiden gick de jävligt fort) där var de BARA jävla massa lera, så ja ångrade mig lite o trillade åt höger ändå, men de va la typ jävligt hård mark där XD så kändes som ja bröt alla ben när ja landa XD men allt var lugnt :D hahaha var ganska roligt ändå :)
Efter vi kommit ner från berget(toppen) typ, så körde vi (Jag & Andreas) SHIMANO!! JÄVLAR det var roligaste hitills:D De va att köra i skogen så va de liksom "jord" väg o inte sten x) de va sjukt goa hopp (även om ja lyckades komma över två gånger) och enjävla massa goa svängar :D 
Sjukt stolt över mig själv iaf över dagen!:)
Nu kan ja lova att jag har sjukt ont överallt! Min högra handled har svullnat, haha :( aldrig kört någon sport såhär jävla intensivt:P
men de va skoj och värt pengarna!:)
Ikväll hoppas ja vi käkar på restaurang är trött på vanlig mat.
Ska gå runt o kolla i alla affärerna också:)

btw, köpte nya googles igår ;) dom på bilden
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar