tisdag 25 augusti 2009

Måndag! Sjuuuk :/

En kvart sen för att den ska hamna på måndagen, men skit samma! XD

Natten till idag var föjääävlig, kunde inte somna, fick gå upp o spotta minst 70 gånger, bara för halsen är täckt av massa äckligt snor :S vafan kommer allt ifrån ? Cp, så fick ja jätte ont i mina öron också :/ Förjävligt!
Sen vid fem i morse när mamma hade gått till jobbet tog ja hennes säng!:) Sover som en prinsessa i den!:) Då sov ja tills klockan var tio, då ringde mamma o kolla hur läget var, sen hela dagen har ja mest sovit och tittat på film :)
När ja somna en gång så vaknade jag utav att ja höll på att Kvävas av mitt egna saliv :S sjukt va ? Ida har ja sett filmer som Volvorine,Crank,Något på teve, och transformers, och nu taggar ja för "Vi hade iaf tur med vädret" elle va den nu heter, blir kul, hatar svenska filmer som sagt :S E så förbannat sugen på chips så de finns fan inte, orkar inet gå ner till 49an ändå.

Nu när min "sjukdom" inte blir bättre så har den blivit sämre, jo! Jag börjar hosta som en jävla dåre 24/7 så nu får man gå på hostmedecin igen, fan va nice då!

Nä fy imorgon stannar jag hemma igen, måste då plugga en del så jag inte ligger efter med mina mål!:) Vill ju som sagt inte pajja mina betyg det här sista värdefulla året! Med tanke på att ja vill komma in på FreeRide gymnasiet i Malung! Det är mitt mål, resten kan kvitta!
Är ju så sjukt jävla sugen på åka bräda nu så det finns inte annat, tanken o stå på min lucifer gör mig varm i magen! Längtar till Make It Happend i Gbg & Winterjam i sthlm :)

Hihi min bild är ja som sitter med min kudde & mitt favorit ord PUSS,
Så ja säger bara PUSS på er alla hoppas ni har de bättre än mig :)
DanielJohansson är bäst btw<3 vill att 2-3 veckor går liiite snabbare tills du är hemma <3

1 kommentar: