fredag 21 augusti 2009

Skolan äntligen börjat!

Känns faktiskt ganska bra att skolan har börjat :)
Varje dag som skoldagarna går, närmare vintern ;)

Första skoldagen (I onsdags) blev ja fegtt sjuk, gick till vårdcentralen va så fullt me bakterier i käfetn på mig så dom inte kunde se va ja hade :P fick gå dit igår morse och testa massa skit igen, as kul när dom sticker ner en fet jävla topps som är 10 cm lång i halsen på mig o snurrar runt, vill dom att ja ska spy eller ??? haha, sen stack dom mig i fingret för andra gången, myyyys.
Sen fick ja min penselin och min "sjukdom" 'är inte värre än ja trodde!:D
Så inga ändrade planer för Lördagen iaf;)

Nu sitter ja i skolan har precis pluggat matte ska ha lunch nu!
Och senare idag ska ja köpa en sak och sedan dra till GÖTEEEBOOOOORG på NRJ IN THE PARK!!! det kommer bli FETT :D Drar dit med mina älsklingar rebecca & petra!

INget mer att rappotera så hade feeett me baaajs ;DDD puss o kram på er love yaaaaa
not

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar