måndag 24 augusti 2009

Smooth Helg! ÅRE!


Helgen har varit toppen! (Om vi bortser med att jag är jätte sjuk)
I fredags åkte ja och Petra till Liseberg för att gå på NRJ in the park med Erik o Maxi, var itne så roliga uppträdanden men annars vare nice. Var också tråkigt att det var sista gången man fick se maxi... Nu flyttar han upp till Malung igen :/ Shit fyfan vad det kommer suga... Okej ska inte överdriva , men de är tråkigt!
Petra och jag sov hos mig och sedan på lördagen så städade ja en massa i mitt rum så de blev nice. Sen vare ba o förberedda allting, fest hos mig (Y)
Vill tacka alla som kom det var sjukt roligt!;D Var ju nykter kunde itne svälja min egna dricka men kanske var bra!
Irriterad blir man när folk bara går & nallar ur ens jävla vodka flaska, dude kom igen ja får paya 200 kr för en flaska o ja drack max en dl själv ? Sen går någon o dricker upp resten ? Tycker jag inte är okej även om ja vet att de var mina POLARE som gjorde det :S skit på er alla!
idag söndag har ja fått städa och vara allmänt sjukt, de blir inge bättre med mandlarna så ska helt enkelt ta det lugnt nu i veckan tills nästa rabalder drar igång.
Iaf mamma & peder hyrde massa filmer som vi kollade på o det var "Allt Flyter" och "Slumdog Millioner" fyfan båda var riktigt bra! Spec slumdog!
Det bästa med helgen var en överraskning :)
Och det var att ja åker med mamma till Åre över jul! Kunde inte bli bättre!:D Aldrig varit i åre så det ska bli sjuuukt fett med skoj! Taggar vintern som fan nu... Och WinterJAm i sthlm som kommer först :) nu orkar ja inte skriva mer detta får räcka!
Puss på att ja saknar danne, goodnight!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar